What in UA - Новини культури і мистецтва

Лекції про взаємодію артиста з медіа-майданчиками

Афіша подійартист / лекція
Дмитро КовальчукКоментарі: 0Перегляди: 247
4
травня
2020
Лекції про взаємодію артиста з медіа-майданчиками

Школа Hubmus в online режимі розпочинає серію інтенсивів гострої та актуальної теми: Взаємодія артиста з медіа-майданчиками.

Два івенти та два топові спікери, експерти у напрямку музичної індустрії поділяться інсайтами та навчать, як правильно взаємодіяти з медіа-майданчиками.

Перший івент відбудеться 14.05.2020 о 19.00 (online).

Розкривємо секрети, поділимось iнсайтами та поговоримо про важливе з контент-директором та ведучою прямого ефіру "Хіт FM"- Анною Лісовською.

Тема: Як артисту правильно взаємодіяти з радіостанціями

- помилки, які допускають артисти при комунікації з представниками радіостанцій

- як правильно визначити, яка радіостанція підходить до твого музичного продукту.

- як знайти необхідних людей з радіостанцій, щоб влучно відправити трек

- як правильно вести діалог з представниками радіо, щоб отримати результат

- як визначити чи потенційно хітовий ваш трек.

Анна Лісовська - за більш ніж 15-річний досвід роботи на радіо, знає секрети написання листів на радіостанції. Переконана, що радіо ніколи й нікого не відпускає. На радіо була автором, ведучою, ведучою шоу, музичною редакторкою. Тепер Анна – контент-директор та керівник музичної редакції станції номер один в Україні – Хіт FM.

/2020/humbus2.jpg Взаємодія артиста з медіа-майданчиками Hubmus

Другий івент відбудеться 21.05.2020 о 19.00 (online).

Розкриємо секрети, поділимось iнсайтами та поговоримо про важливе з одним із самих епатажних піар-менеджерів в українському шоу-бізнесі - Анною Салатою.

Тема: Чому артиста не публікують ЗМІ

- як обрати свої ЗМІ

- як визначити цільову аудиторію артиста

- яких помилок треба уникати при комунікаціях

- як правильно будувати діалог зі ЗМІ

- кейси та інсайти співпраць з відомими ЗМІ

- як заводити теплі контакти зі ЗМІ

Анна Салата - одна з найвідоміших піар-менеджерів в українському шоу-бізнесі. Розпочинала свою роботу, як піар-менеджер в mamamusic. Довгий час була менеджером гурту DETACH. Як піарниця працювала з відомими українськими гуртами Фіолет та Morphine Suffering. На даний час Аня піар-менеджер сценариста Германа Немова, співачки NEKA та продюсер співачки Alina Tim.

Вартість Одного інтенсиву: 250 грн.

Вартість двох інтенсивів: 450 грн.

За цю суму ти:

* Отримаєш нові знання. Зрозумієш, як правильно вести комунікацію зі ЗМІ, як ефективно просувати свої релізи, та яких помилок треба уникати!

* Матимеш змогу поспілкуватися зі спікерами

* Допоможеш безпритульним тваринам.

Всі наші івенти мають благодійний напрямок, тому кожні 50 грн. з продажу квитків підуть на допомогу безпритульним тваринам. Усі звіти будуть опубліковані у зустрічі.

Коли:
14 та 21 травня 2020 року

19:00

Подія відбудеться в школі Hubmus в online режимі.

Забронювати квиток:

https://muscreators.com/hubmusticket

Докладніше про події:

https://www.facebook.com/hubmusworld/

Виставка картин Тетяни Артемової «З любов’ю до життя»
XIII Національна бієнале Природа 2020
Поділіться в соцмережах:twitter.com facebook.com blogger.com livejournal.ru
Веломагазин Comanche

Веломагазин Comanche: https://www.velomagazin.com.ua/category/ranger-/ велосипеди в Києві від українського бренда Comanche.

Ще записи на тему
«Поле Пам'яті. Час Відновлення» — Третє Українське Бієнале Цифрового та Медіа Мистецтва відкриває двері у майбутнє
«Поле Пам'яті. Час Відновлення» — Третє Українське Бієнале Цифрового та Медіа Мистецтва відкриває двері у майбутнє
Залиште коментар!

Коментар буде опубліковано після перевірки

Ви можете ввійти за допомогою свого логіна або зареєструватися тут.

(обязательно)

  • Афіша подій
  • Кіно і Театр
  • Музика
  • Образотворче мистецтво
  • Література
  • Людина і суспільство
  • Мозаїка життя
Останні записи
  • «Бісова пательня» 2025 – новорічний детектив з кулінарною інтригою, що тримає в напрузі до останньої серії
  • Фільм «PALYANYTSIA» — погляд на Україну крізь призму мистецтва
  • Волелюбність, гідність, гумор, креативність та емоційна глибина — які ще риси притаманні українцям, з’ясовував проєкт «Архетип нації»
  • «Велика прогулянка» – остання комедія "минулої України" зроблена до 24 лютого 2022 року
  • Шахрайство через Дію – як кіберзлочинці оформляють фейкові кредити на мільйони гривень
Найпопулярніше
  • Виставка «Зарецький / Горська: Він І Вона» – діалог мистецьких геніїв шістдесятництва 9
  • Мистецький проєкт «Сад життя» 7
  • Виставка «Я проблема тут.?» – коли жіноча присутність стає питанням до системи 6
  • Виставка Дмитра Доценка «Невизначений простір» запрошує до внутрішнього діалогу 5
  • «Поле Пам'яті. Час Відновлення» — Третє Українське Бієнале Цифрового та Медіа Мистецтва відкриває двері у майбутнє 5
  • Виставка «Символи ідентичності» — як українські митці переосмислюють Тризуб у XXI столітті 5
  • Atlas Festival 2025 у Києві — найбільший музичний фестиваль літа 5
  • «РетроПерспектива» – виставка клаптикового шиття Надії Яковенко 4
  • Виставка «Синє небо, золоті простори» – український пейзаж очима Вікторії Остроух 4
  • Виставка Івана Турецького «Звук кольору» – коли барви стають музикою душі 4
Останні коментарі
Виставка—продаж «Антитези до видимих історій» Нікіти Цоя
  • Mikki » Хоча я розумію намагання автора дослідити глибини людської підсвідомості та звернутись до складних філософських концепцій,...
  • Головна
  • Про сайт
  • Коментарі
  • Підтримати сайт
  • Контакти
  • Архів
×
Пошук по сайту
© What in UA Новини культури та мистецтва, 2025.