
Школа Hubmus в online режимі розпочинає серію інтенсивів гострої та актуальної теми: Взаємодія артиста з медіа-майданчиками.
Два івенти та два топові спікери, експерти у напрямку музичної індустрії поділяться інсайтами та навчать, як правильно взаємодіяти з медіа-майданчиками.
Перший івент відбудеться 14.05.2020 о 19.00 (online).
Розкривємо секрети, поділимось iнсайтами та поговоримо про важливе з контент-директором та ведучою прямого ефіру "Хіт FM"- Анною Лісовською.
Тема: Як артисту правильно взаємодіяти з радіостанціями
- помилки, які допускають артисти при комунікації з представниками радіостанцій
- як правильно визначити, яка радіостанція підходить до твого музичного продукту.
- як знайти необхідних людей з радіостанцій, щоб влучно відправити трек
- як правильно вести діалог з представниками радіо, щоб отримати результат
- як визначити чи потенційно хітовий ваш трек.
Анна Лісовська - за більш ніж 15-річний досвід роботи на радіо, знає секрети написання листів на радіостанції. Переконана, що радіо ніколи й нікого не відпускає. На радіо була автором, ведучою, ведучою шоу, музичною редакторкою. Тепер Анна – контент-директор та керівник музичної редакції станції номер один в Україні – Хіт FM.
Другий івент відбудеться 21.05.2020 о 19.00 (online).
Розкриємо секрети, поділимось iнсайтами та поговоримо про важливе з одним із самих епатажних піар-менеджерів в українському шоу-бізнесі - Анною Салатою.
Тема: Чому артиста не публікують ЗМІ
- як обрати свої ЗМІ
- як визначити цільову аудиторію артиста
- яких помилок треба уникати при комунікаціях
- як правильно будувати діалог зі ЗМІ
- кейси та інсайти співпраць з відомими ЗМІ
- як заводити теплі контакти зі ЗМІ
Анна Салата - одна з найвідоміших піар-менеджерів в українському шоу-бізнесі. Розпочинала свою роботу, як піар-менеджер в mamamusic. Довгий час була менеджером гурту DETACH. Як піарниця працювала з відомими українськими гуртами Фіолет та Morphine Suffering. На даний час Аня піар-менеджер сценариста Германа Немова, співачки NEKA та продюсер співачки Alina Tim.
Вартість Одного інтенсиву: 250 грн.
Вартість двох інтенсивів: 450 грн.
За цю суму ти:
* Отримаєш нові знання. Зрозумієш, як правильно вести комунікацію зі ЗМІ, як ефективно просувати свої релізи, та яких помилок треба уникати!
* Матимеш змогу поспілкуватися зі спікерами
* Допоможеш безпритульним тваринам.
Всі наші івенти мають благодійний напрямок, тому кожні 50 грн. з продажу квитків підуть на допомогу безпритульним тваринам. Усі звіти будуть опубліковані у зустрічі.
19:00
Подія відбудеться в школі Hubmus в online режимі.
Забронювати квиток:
https://muscreators.com/hubmusticket
Докладніше про події:
https://www.facebook.com/hubmusworld/